Nová verze aplikace opinio
Vydali jsme novou verzi aplikace opinio! Pokud máte aplikaci z dřívějška instalovanou, změnu jste již jistě zaznamenali. Pokud ne, neváhejte si stáhnout opinio z Google Play. Připomeňme, že aplikace slouží pro analýzu názoru uživatelů vybraných kategorií produktů. Cílem je prezentovat zobecněný sumarizovaný pohled na produkty bez nutnosti přečíst stovky recenzí. Zdrojová data…SFA nově zobrazuje statistiku sentimentu
Nasadili jsme novou verzi našeho software SFA (Summary of Financial Articles). Nově jsme přidali jednoduchou statistiku sentimentu (positive/negative/neutral) pro každý den. Statistiku je možné filtrovat pro vybrané tickery a pro vybraný časový interval. Díky tomu je možné sledovat vývoj sentimentu v čase pro jakoukoliv akcii. Korporátní klienti nemusí provádět žádné změny,…Změny v zasílání a výběru peněz z Interactive Brokers pro české uživatele
Pokud pro obchodování využíváte brokera Interactive Brokers, připravte se na změnu banky, přes kterou jsou realizovány transfery peněz. Dříve pro příjem peněz od českých uživatelů IBKR využívalo českou pobočku HSBC Continental Europe. Nově IBKR využívá německou pobočku J.P.MORGAN AG. Banka procesuje platby v českých korunách, nicméně převod prostředků mezi státy…opinio nabízí nové kategorie produktů
V aplikaci „opinio – hodnocení produktů“ poskytujeme shrnutí recenzí reálných uživatelů z celého světa. Výstupy reprezentují nejdiskutovanější témata a vlastnosti vybraných produktů. U každé vlastnosti lze pak sledovat pozitivní i negativní hodnocení, jsou dostupné bohaté možnosti vizualizace, řazení či filtrování. Jednotlivé produkty lze mezi sebou porovnávat, řadit nebo filtrovat podle popularity. Poskytujeme rovněž statistické…Analýza článků na finančních trzích
Náš MTA Software nachází využití v nejrůznějších oblastech. Jednou z nich je analýza článků, které využívají pro svou práci analytici a obchodníci s cennými papíry. Jenom na Seeking Alpha každý den přibudou desítky článků popisujících trendy a názory týkající se jednotlivých akcií. Věříme, že aplikace, kterou jsme vyvinuli ve spolupráci s Mendelovou univerzitou, přinese…Zákazníci při nákupech spoléhají na uživatelské recenze. Pomůže jim nová aplikace
Celý článek na webu rmol.cz Reputace produktů, které si spotřebitel chystá zakoupit, se do značné míry odvíjí od online recenzí. Podle portálu Powerreviews.com se na recenze spoléhá až devadesát sedm procent zákazníků a osmdesát pět procent nakupujících nejdříve vyhledá negativní recenze, než potvrdí svou objednávku. S výběrem produktů nově pomáhá aplikace…