Textové data jsou všude kolem nás. Existuje nepřeberné množství publikačních zdrojů, sociální platformy jako Facebook nebo Twitter, uživatelské fóra jako Reddit nebo Quora, média platformy jako Medium, služby jako Gmail nebo Google search. Všechny tyto zdroje neustále generují nové a nové data. Podle některých odhadů se v roce 2020 každou sekundu vygeneruje 1,7MB dat na každého člověka na planetě.
Co nabízíme?
Nabízíme komplexní služby v oblasti zpracování textu a přirozeného jazyka (NLP). Zabýváme se získáváním znalostí ukrytých ve velkém množství textových dat s využitím metod strojového učení.
Chcete se dozvědět více? Kontaktujte nás..
Co je NLP?
NLP (anglická zkratka Natural Language Processing), česky zpracování přirozeného jazyka, lze ve zkratce popsat jako kombinaci lingvistických metod a umělé inteligence. Je to přístup využívající strojového učení na zpracování velkého množství textových dat za účelem porozumění obsahu textu.
Sběr a extrahování textu
Získávání nestrukturovaných informací z online zdrojů definovaných klientem společně s identifikací dalších vhodných informačních zdrojů. Může se jednat o sociální média, interní dokumenty v organizaci, emaily, partnerské stránky, úřední portály a podobně. Nabízíme jednorázové stažení dat, či dodání nástroje pro pravidelnou aktualizaci dat (web scraper), včetně transformace dat do dohodnuté struktury. Služba běží v cloudu, díky tomu umožňuje jednoduchou integraci přes API rozhraní v JSON nebo jiných formátech.
Analýza sentimentu
Online komunikační kanály jsou bohatým zdrojem informací, i když často chaotickým. Pomocí analýzy sentimentu mohou organizace porozumět tomu, co se říká o jejich značce nebo produktech v článcích, recenzích, e-mailové komunikaci, nebo třeba v systému zákaznické podpory. Včasnou identifikací negativního sentimentu v komunikačním kanálu lze například předejít eskalaci problému. Díky znalosti pozitivních ohlasů, je možné prioritizovat produktovou vlastnost, která je mezi zákazníky nejvíce žádaná.
Vyzkoušejte si zdarma naši mini aplikaci
Sémantická analýza textu
Identifikace klíčových témat nebo frází pro detekci důležitých entit jako jsou jména, města, zákazníci, nebo produkty ve velkém objemu textu s využití algoritmů pro zpracování přirozeného jazyka. Umožňuje rychlou a správnou identifikaci a kategorizaci faktur, kontraktů, projektů, interních či externích reportů a dalších business dokumentů. Díky správnému zařazení jsou dokumenty lehce dohledatelné ve firemním informačním systému a můžou být okamžitě doručené do správných rukou.
Vyzkoušejte si zdarma naši mini aplikaci.