Rychlé získávání informací o daném produktu

Stojíte před výběrem nového produktu a nevíte který vybrat? Pomůžeme vám rozhodnout se z nepřeberného množství variant, modelů a výrobců. U každého produktu vám přehledně zobrazíme které vlastnosti výrobku jsou reálnými uživateli hodnocené kladně a které naopak záporně. Rychle zjistíte, v čem je daný výrobek exceluje a kde jsou jeho slabá místa. Pokud dopředu víte, jaké vlastnosti jsou pro vás důležité, můžete vyhledávat podle těchto vlastností.

Zařazení výrobků do produktového portfolia

Rozhodujete se o zařazení nových výrobků do produktového portfolia? Zajímá vás, jaké vlastnosti u produktu zákazníci preferují a co by rozhodně nemělo chybět v popisu produktu?

Tyto informace jsou skryty v množství recenzí a odborných článků.

Myslíte si, že hlavním důvodem pro výběr je cena? Ne vždy je to pravda. Z uživatelských recenzí, odborných testů nebo článků publikovaných na internetu dokážeme získat informaci o hlavních tématech, která zákazníci diskutují. Jsme schopni identifikovat i jaký postoj k produktům či službám zaujímají. Poradíme si s texty nejen v mnoha světových jazycích, ale i v češtině či slovenštině.

Například v segmentu digitálních fotoaparátů jsme analyzovali více než půl milionu recenzí.

Řízení výroby

Chcete vědět které výrobky a komponenty vyrábět ve větším množství a kde naopak výrobu utlumit? I v případě, že výrobky prodáváte přes širokou síť distributorů, nebo jsou komponenty součástí většího cílového produktu, lze z veřejně dostupných recenzí odvodit popularitu a tím očekávaný budoucí zájem ze strany zákazníků. Zároveň je možné odhalit a vylepšit slabé stránky výrobku na základě negativních hodnocení od předchozích majitelů.

Budování značky

Určitě už jste viděli vášnivé diskuze mezi fanoušky systémů Android a iOS. A víte také co lidé říkají o vaší značce a jak si stojíte oproti vašim konkurentům? Převládající postoj spotřebitelů vůči vašim produktům můžete nalézt ve veřejně dostupných recenzích. Často zde můžete najít pozitivní komentáře zmiňující firmu XYZ, která vyrábí spolehlivé výrobky nebo můžete najít negativní komentáře například o zastaralém designu. Jak pozitivní, tak i negativní komentáře lze využít pro budování značky, zdůraznění pozitiv a nápravě negativ.