Získáváme znalosti ukryté v množství textu
Informace potřebné pro rozhodování jak v profesním, tak i v běžném životě, se skrývají v množství textových dat. Přečíst všechny dostupné informace a získat tak potřebné závěry by ale člověku trvalo příliš dlouho. Využíváme proto strojového učení pro čtení textu a porozumění významu, tak abychom získali relevantní znalosti obsažené ve zpracovaných datech.
Naše vize
Chceme aby každý měl dostupné informace, které v danou chvíli potřebuje. Zpracováváme rozmanité informační zdroje, aby získané znalosti zůstaly objektivní a nezkreslené. Zaměřili jsme se na uživatelské recenze, protože představují důvěryhodný zdroj znalostí a každý z nás při svých nákupech recenze pročítá. Náš automatizovaný systém zaručuje, že žádná důležitá informace nezanikne ani ve velkém množství recenzí. Zároveň jsou získané znalosti prezentované jednoduchou a přehlednou formou.
Historie
Oblasti zpracování přirozeného jazyka (NLP – zkratka anglického Natural Language Processing) se věnujeme již řadu let na akademické úrovni. Analyzovali jsme už miliony uživatelských recenzí, např. z oblasti cestovního ruchu, hotelů, nebo maloobchodních prodejů fotoaparátů, mobilních telefonů. NLP jedna z nejdynamičtěji se rozvíjejících oblastí informačních technologií. Je to forma umělé inteligence, která simuluje lidskou schopnost číst text a porozumět významu o čem se v textu mluví. Při 80 % firemních dat sestávajících z nestrukturovaného textu, informace obsažené v textu představují největší zdroj znalostí. Metody strojového učení, které v našich produktech vyžíváme, umožňují aplikovat automatizovaný přístup ke zpracování textu a získávat výsledky rychle a konzistentně i při velkém množství dat. Naše nástroje zjednodušují lidem přístup k informacím, které se dříve daly zjistit jenom zdlouhavým a nákladným způsobem.
Mohlo by vás zajímat
Nenašli jste co jste hledali? Chcete se na něco zeptat? Napište nám